Jäsentiedote 7.4.2010 (julkaisuvapaa klo 13.00)

Liittojen yhteisen työryhmän suosituksesta Tulliliitto ry:n ja Tullivirkamiesliitto ry:n hallitukset päättivät järjestää jäsenkyselyn, jonka tarkoituksena on selvittää jäsenistön mielipidettä liittojen yhdistymisestä.  Webropol kysely lähetettiin kaikille jäsenille, joiden sähköpostiosoite löytyi liiton jäsenrekisteristä. Vastausaikaa vastata kyselyyn oli 5.4.2010 asti.

Kyselyyn vastasi molemmista liitoista lähes 60 % jäsenistöstä. Yhteisliittoa vastanneista kannatti n. 89 % (jäsenkyselyn yksityiskohtaisemmat tulokset ovat tämän jäsentiedotteen liitteenä).

Molempien liittojen vastaajista selvä enemmistö kannatti yhteisliittoa, joten yhteisliittohanketta jatketaan.

Matkalahjakortin ja lomaviikkojen arvonnan suoritti Webropol.

Onnea voittajille! Voittajiin otetaan yhteyttä ja heidän nimensä julkaistaan liittojen nettisivuilla.

Helsingissä 7.4.2010

Markku Kosonen

Mikko Grönberg

Tulliliitto ry

Tullivirkamiesliitto ry

Taulukko 1,tulokset

Taulukko 2, äänet liitoittain (%)

Taulukko 3, äänet liitoittain (kappalemäärä)

Matkalahjakortin ja lomaviikkojen arvonnan voittajat (vain rekisteröityneet käyttäjät).