Tulliliiton toimiston yhteydessä on erillinen omalla sisäänkäynnillä oleva huoneisto.

Huoneisto on 1 h + keittiö, kylpyhuone ja sauna yhteensä 40 m2. Majoitustilaa on 2 aikuiselle ja 2 lapselle (lisäksi 2 varapatjaa).

Keittiössä on astianpesukone, liesi/uuni, jääkaappi pienellä pakastinlokerolla, mikrouuni, leivänpaahdin, sähkövatkain, veden- ja kahvinkeitin. Olohuoneessa levitettävä vuodesohva, TV, sohvapöytä ja parisänky, josta saa tarvittaessa 2 erillistä sänkyä. Kylpyhuoneessa on varusteena pyykinpesukone ja hiustenkuivaaja. Lisäksi löytyy silitysrauta ja lauta.

Auton voi pysäköidä autotalliin. (Huoneistosta löytyy erillinen ohje kuinka autotalliin pääsee pysäköimään) Autopaikka tulee varata huoneiston varauksen yhteydessä.

Huoneiston varaukset ja avainhuolto
Lomailu tapahtuu viikon mittaisina jaksoissa, alkaen sunnuntaista klo 15.00 ja päättyen sunnuntaina klo 14.00.

Puoliviikkojaksot alkaen sunnuntaina klo 15 ja päättyen torstaina klo 14.00 tai alkaen torstaina klo 15.00 ja päättyen sunnuntaina klo 14.00.

Viikonloppujaksoina alkaen perjantaina klo 15.00 ja päättyen sunnuntaina klo 14.00.

Yksittäisinä päivävarauksina (viikolla) alkaen klo 15.00 ja päättyen seuraavana päivänä klo 14.00.

Varaukset liiton toimistosta puh. 09- 701 8115 tai 045 877 7855 (e-mail: tulliliitto(a)tulliliitto.fi) Sähköpostilla tehtyihin varauskyselyihin laita myös puhelinnumerosi(lomanumero) ja kerro tarvitsetko pysäköintipaikan. Ohjeet ja majoituslasku lähetetään lomailijalle. Huoneiston ovien avausohjeet toimitetaan erikseen vain vuokralaiselle.

Lomapaikan hinnat nähtävillä hinnastossa.

Huoneistoa ei saa edelleen luovuttaa, eikä vuokrata kolmannelle osapuolelle.

Huoneisto on ensisijaisesti tarkoitettu liiton jäsenistöön kuuluville, perheenjäsenet mukaan lukien. Seuraavaksi lomailuoikeus on eläkkeellä olevilla entisillä jäsenillä.
Lomaillessa tulee noudattaa kaupungin yleisiä järjestyssääntöjä. Hiljaisuus klo 22-06.00 välisenä aikana.

Rappukäytävän ulko-ovi tulee pitää lukittuna, niitä ei saa teljetä auki. Ulkopuolisia ei saa laskea rappukäytävään. Lomailija ei saa aiheuttaa häiriötä, eikä roskata rappukäytävää, hissiä tai ympäristöä. Taloyhtiössä on useita toimitiloja, tämä tulee myös ottaa lomaillessa huomioon.

Lomailijan tulee tuoda mukanaan omat lakanat, pyyhkeet, laudeliinat (istuin- ja jalkalauteelle), sekä tarvittavat talous- ja wc-paperit sekä nestemäinen pyykinpesuaine mikäli lomailija haluaa pestä loman aikana pyykkiä.

Lomailija huolehtii huoneiston siisteydestä (siivous, tiskaus, yleinen siisteys, roskien vieminen kellarikerroksessa olevaan roska-astiaan)!

Huoneistossa ei saa tupakoida, tupakointi on sallittu katutasanteella ulkona. Tupakantumpit tulee laittaa seinällä olevaan tuhka-astiaan. Huoneistossa ei myöskään saa polttaa kynttilöitä (led-kynttilät sallittuja).

Huoneistoon ei saa viedä lemmikkieläimiä!

Lomavaraus on peruutettava viimeistään 2 viikkoa ennen varausajan alkamista.

Lomavarauksen tekijän / jäsenemme tulee myös itse olla huoneistossa lomavarausajalla!

Mikäli huoneistoon joudutaan erikseen pyytämään siivous lomailijan jäljiltä, on lomailija korvausvelvollinen aiheutuneista kuluista.

Huoneistossa havaituista puutteista ja rikkoutuneista esineistä ym. pyydämme ilmoittamaan erillisellä lomakkeella liiton toimistoon. Lomakkeen voi tiputtaa liiton postiluukusta.

MUKAVIA LOMAHETKIÄ HELSINGISSÄ!

liiton toimistotalo nakyma1