Sokos Hotels

Sokos Hotels 01

Sokos Hotellit tarjoavat liiton jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkosto tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista. Käytössänne on yli 50 Sokos Hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa, sekä Sokos Hotel Viru Tallinnassa ja Pietarissa upeat Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky sekä Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen - Lämpimästi tervetuloa vieraaksemme!

Sokos Hotellien kampanjakoodi on: LIITTO2019. Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Varaukset voit tehdä www.sokoshotels.fi sivulla. Täytä varaukseen tarvittavat tiedot ja varauskoodi LIITTO2019. Saat näkyviin saatavilla olevat hinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi. Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.Vaihtuvat jäsenedut löydät osoitteesta www.sokoshotels.fi >>

Sokos Hotels 02