jattk logoaaria logo

Julkis- ja yksityisalojen työttömyyskassa JYTK ja Työttömyyskassa Statia sulautuvat JATTK-työttömyyskassaan. Uusi Työttömyyskassa Aaria aloittaa toimintansa 1.1.2021.

Työttömyyskassa Aarian tavoitteena on vastata 2020-luvun haasteisiin palveluita ja toimintaa kehittämällä. Uudessa työttömyyskassassa yhdistyvät monipuolinen työttömyysturva-asiantuntijuus ja jäsenlähtöisyys toiminnan perustana. Autamme jäseniämme kaikissa työttömyysturvaan liittyvissä kysymyksissä ajantasaiseen tietoon pohjaten ja perehtyen. Työttömyyskassa Aariassa on yhdistymisen jälkeen noin 110 000 jäsentä.

Työttömyyskassa Aarian jäsenmaksu on 84 euroa vuodessa eli 7 euroa kuukaudessa. Yhdistyminen ei edellytä jäseniltämme mitään toimenpiteitä. Jäsenten kerryttämään työttömyysturvaan tai oikeuteen saada etuutta ei yhdistymisen vuoksi tule muutoksia.

JATTK-työttömyyskassa palvelee sinua vuoden 2020 loppuun saakka.

Jos sinulla on kysyttävää yhdistymisestä, otathan yhteyttä JATTK-työttömyyskassaan:

www.jattk.fi

Puhelinpalvelu: 09 720 68 20 (avoinna ti klo 9:00-11:30, ke klo 12:00-14:00 ja to klo 9:00-11:30. Poikkeuksia loma-aikoina.)

Työttömyyskassa Aarian yhteystiedot 1.1.2021 alkaen:

Työttömyyskassa Aaria
Opastinsilta 8 B
www.aariakassa.fi

Huomioithan, että verkkosivut ja sähköpostiosoite ovat käytössä vasta 1.1.2021 alkaen.

Meddelande på svenska