Tulliliitto ry. kustantaa pitkään jäsenosastojensa jäseninä olleille kunto- ja virkistysloman.
Lomaa voivat hakea ne jäsenet, jotka ovat jääneet tai jäävät Tullilaitoksen palveluksesta eläkkeelle vuoden 2007 aikana.
Kuntoloma järjestetään Pajulahden liikuntakeskuksessa Nastolassa 10–14.12.2007.

Loman voi viettää myös muissa kotimaisissa lomakohteissa, kuitenkin siten, että Tulliliitto maksaa loman kustannuksista enintään saman euromäärän, kuin Pajulahdessa lomaileville. Matkakulut maksaa lomailija itse. Mikäli lomajakso on lyhyempi kuin Pajulahdessa (5 vrk), vähentää jokainen päivä (1/5) Tulliliiton maksamaa osuutta.
Kunto- ja virkistysloma tulee pitää sinä vuonna kun henkilö jää eläkkeelle tai viimeistään seuraavan vuoden aikana.

1. Hakemus lomajaksolle 10.–14.12.2007 Pajulahdessa.
2. Hakemus muu kotimainen lomakohde tai liiton lomapaikat Ylläspirtti ja Honkapirtti (soveltuvin osin).
3. Tulliliitto lähettää kuntolomaa hakeneille kirjeen ohjeineen, kun hakemukset on käsitelty.

Lisätietoja liiton kunto- ja virkistyslomista saa liiton toimistosta (09–701 8115), lomavastaava Kalevi Ojamaalta puh. 0400 411 814 tai paikalliselta jäsenosastolta.

Vapaamuotoiset kuntolomahakemukset, osoite ja puhelinyhteys-tietoineen, pyydetään lähettämään 31.12.2007 mennessä osoitteella:
Tulliliitto ry.
Pitkänsillanranta 3 B