Hiihtolomalla kannattaa muistaa Teboilin hiihtolomakampanja.

Teboil korottaa liiton jäsenkortilla bensiinistä ja dieselöljystä saatavan alennuksen 2,0 senttiin/litra 1.2.- 31.3.2012 väliseksi ajaksi. Sopimuksen mukainen alennus on 1,7 senttiä/litra.

”Ammattiliittojen jäsenet muodostavat Teboilille merkittävän kanta-asiakasryhmän. Kampanja ajoittuu hiihto- ja talviloma-aikaan, jolloin autolla matkustaminen lisääntyy selvästi. Teboil haluaa muistaa etuasiakkaitaan keventämällä polttoainekustannuksia sesongin ajaksi”, kertoo Teboilin korttiyksikön päällikkö Tapani Tanhuanpää.

Oy Teboil Ab on Suomen toiseksi suurin öljy-yhtiö, joka harjoittaa öljy- ja energiatuotteiden markkinointia, myyntiä ja jakelua. Yhtiöllä on valtakunnallisesti kattava lähes 550 liikepaikan huoltamo-, automaatti- ja D-automaattiverkosto.

Lisätietoja kampanjasta antaa korttiyksikön päällikkö Tapani Tanhuanpää, puh. 020 470 0393, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.