TÄRKEÄÄ... Tarkista ettet käytä tullin järjestelmän tarjoamaa sähköpostia anne.tuovinen(at)tulli.fi hakemukset eivät tule perille!!!! Oikea on anne.tuovinen(at)tulliliitto.fi tai tulliliitto(at)tulliliitto.fi

Rekisteröityneet käyttäjät voivat tarkistaa lomapaikkojen varaustilanteenPäivitykset muutosten osalta pyritään tekemään mahdollisimman nopeasti.

Laatiessanne hakemusta lomapaikasta ja jos lähetät sen sähköpostilla:

• Kirjoita viestin aihekenttään lomapaikan nimi
  • Lähetä hakemus word-asiakirjamuodossa, ei html:nä koska se ei ole lukukelpoinen (tallenna vaikka hakemus omaan tiedostoon ensiksi ja liitä e-mailiin)
  • Tallinnan huoneistosta ei ole hakemusta, mutta ilmoitathan osoitteen (avain tulee varmasti oikeaseen osoitteeseen) ja puhelinnumeron lomailun aikana.

Katso myös lomapaikkojen ajankohtaisia asioita oheisen lue lisää linkin takaa.

HONKAPIRTTI
Honkapirtin hakemukset 28.2.2013 mennessä myös toimistonhoitajalle.

Honkapirtillä vapaata käy katsomaasa lomailulinkin alta. Kiitos!

YLLÄSPIRTTI
HAKUAIKA PÄÄTTYNYT KEVÄÄN 2013 SESONKIIN.

Ylläspirtin hakemukset sesonkiviikoille tulee toimittaa 31.10 mennessä toimistonhoitajalle. Hakijoille ilmoitetaan Marraskuun loppuun mennessä onko lomapaikka myönnetty.

2013 SESONKIAIKANA HUONEISTOJA PERUUTUSTEN VUOKSI VAPAANA SEURAAVASTI

Vko 8 huoneisto 2

vko 17 huoneisto 2

TALLINNA

Tallinnan huoneistossa tilaa, varaa nyt itsellesi tai koko perheelle Tallinnan huoneisto! Katso varaustilannne.

Ota yhteyttä liiton toimistoon sähköpostitse Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.tai puhelimitse 09 7018115 tai 045 8777855!