Tulliliiton edustajisto kokoontui M/S Gabriellalla 20 - 22.5.2019. Edustajiston uudeksi puheenjohtajaksi valittiin äänestyksellä Marjut Muotkajärvi Lapin Tullimiehistä. Varapuheenjohtajana toimii Teppo Suomalainen Kaakkois-Suomen Tulliyhdistyksestä. Liiton uudeksi puheenjohtajaksi valittiin äänestyksen jälkeen Jari Ylönen Helsingin tulliyhdistyksestä.

puheenjohtajat

Teppo Suomalainen, Marjut Muotkajärvi ja Jari Ylönen.

Liittohallituksen järjestäytymiskokous järjestetään 11.6.2019, siellä selviää loput Tulliliiton luottamustehtävät. Liittohallituksen jäsenet ovat Tanja Tolvanen, Heikki Metsälampi, Ahti Pylkkänen, Timo Alajääski, Klaus Renfors, Jukka Kunnari, Tiina Kaitainen, Pekka Naski, Jouni Martiskin ja Sari Mäkelä.

Kiitos Markku Kososelle 13 vuoden työstä Liiton puheenjohtajana! Markku jatkaa edelleen Liiton pääluottamusmiestehtävässä.

Kiitos myös edustajiston entiselle puheenjohtajalle Jukka Pirttiperälle ja liiton varapuheenjohtajalle sekä sihteerille Esa Lindqvistille työstä Tulliliiton hyväksi!