Kuvassa vuoden 2017 voittajat Mirja Tuisku ja Vesa Tirkkonen.

Kilpailu on avoin kaikille ammattiliittojen jäsenenille tai eläkkeellä oleville vapaajäsenille, jotka kuuluvat johonkin SAK, STTK tai Akava keskusjärjestöjen alaiseen ammattiliittoon. Pelaajat voivat nimetä myös 3 henkisiä joukkueita esim. ammattiosastona jolloin syntyy myös joukkuekilpailu. Pelaajat osallistuvat tällöin henkilökohtaiseen- ja joukkuekilpailuun. Ammattiliitoilla on myöskin mahdollista pitää oman järjestönsä mestaruuskilpailut samassa yhteydessä niin halutessaan. Tästä tulee sopia ennakkoon Golfjaoston kanssa.

Kilpailu on avoin kaikille ammattiliittojen jäsenille. Mukaan otetaan enintään 120 pelaajaa.

Sarjat:
1. Miehet tasoituksellinen lyöntipeli 2 x 18 reikää, hcp yli 0 – 18.4.
2. Miehet tasoituksellinen pistebogey 2 x 18 reikää, hcp yli 18.5 – 36.0.
3. Naiset tasoituksellinen pistebogey 2 x 18 reikää hcp max. 36.0.

AY-Golf SM voittajat ratkaistaan miehissä ja naisissa parhaan lyöntipeli scratch 2x18 tuloksen perusteella.

4. Ammattiliittojen joukkueet tasoituksellinen pistebogey, kolmen hengen joukkueen yhteistulos, 2 x 18 reikää, joukkueen nimi ja jäsenet on ilmoitettava etukäteen ja joukkueen pelaajat osallistuvat myös henkilökohtaiseen sarjaan.

Aikataulu:
1. kierros perjantaina alustavasti alkaen klo 9:00. 1 tii. Miehet 1, Naiset, Miehet 2.
2. kierros lauantaina alkaen klo 9:00. 1 tii. Käännetty paremmuusjärjestys sarjoittain. Miehet 2, Naiset, Miehet 1.

Kilpailumaksu:
110€/pelaaja. Hinta sisältää kilpailumaksun (36r) kilpailun ja lounaat molempina päivinä kentällä. Kilpailumaksu maksetaan Iitti Golf caddiemasterille 1. kierroksen tuloskorttia noutaessasi. Maksut voidaan myös laskuttaa lisämaksua vastaan. Sovittava etukäteen.

Joukkuekilpailuun peritään lisämaksu 30 €/joukkue kirjaamismaksuna.

Kilpailukutsu (pdf)