kesakisat

Suomen Työväen Urheiluliiton 11. liittojuhla järjestetään Tampereella 5.-14.6.2009. Liittojuhlassa on tarjolla liikunnan ja kulttuurin elämyksiä kaikille – vauvasta vaariin. Tule mukaan tämän vuosituhannen suurimpaan ja vaikuttavimpaan joukkotapahtumaan!

TUL:n liittojuhla kokoaa liikunnan harrastajat ja huiput yhteen. Liittojuhlaan odotetaan 30 000 urheilijaa ja liikkujaa. Juhlan kymmenien eri liikunta- ja kulttuuritapahtumien osallistujamäärä tulee olemaan yli 100 000. Liittojuhla on koko kansan liikunnan ja kulttuurin juhla. Liittojuhlan suojelijana toimii Tasavallan Presidentti Tarja Halonen.

Tulliliitto tukee osallistuvia jäseniään osallistumismaksun hinnalla. Maksettua osallistumiskuittia vastaan saat liitolta rahat takaisin.