Kilpailun voittaneesta jouluaiheisesta piirustuksesta Tulliliitto ry painattaa tämän vuoden joulukortit.

joulu2009

Kilpailun voittaja palkitaan viikon ilmaisella majoituksella Ylläksellä (sesonkiajan ulkopuolella) tai viikon ilmaisella majoituksella 15.8. jälkeen Padvassa tai Tallinnassa. 2 ja 3 sijalle sijoittuneet tullaan palkitsemaan Tulliliiton yllätyspaketilla.

Kilpailuun osallistuneet kuvat julkaistaan myös Tulliliiton sivuilla hieman ennen joulua. Kortissa tullaan mainitsemaan piirtäjän nimi.

• Kilpailu on tarkoitettu 5 - 12 vuotiaille Tulliliiton jäsenten lapsille.
  • 1 piirustus / jäsenperhettä kohden.
  • Piirustuksen koko enintään A4.
  • Piirustukset tulee postittaa liiton toimistolle viimeistään 21.10.2011!
  • Kilpailuun ei voi osallistua Tulliliiton toimihenkilöiden lapset (toimisto, liittohallitus, yms toimihenkilöt).

Tulokset ilmoitetaan palkinnoille sijoittuneille henkilökohtaisesti. Tulokset ilmoitetaan 15.11.2011 jälkeen myös tulliliiton nettisivuilla.

Parhaan piirustuksen valitsee Tulliliitto ry työvaliokunta

Piirustus tulee lähettää A4 kokoisessa kirjekuoressa, mielellään niin että työ on pahvilla suojattu molemmin puolin, jotta piirustus pysyy siistinä painatusta varten.

Piirustuksen mukaan tulee liittää yhteystiedot, Tulliliitto ry:n jäsenen nimi, osoite ja puhelinnumero, sekä unohtamatta piirtäjän nimeä.

Postitusosoite:

Tulliliitto ry