PHT:n toiminnan tarkoituksena on työikäisten ja heidän perheidensä terveyden ja hyvinvoinnin edistäminen, toimintakyvyn ylläpitäminen ja parantaminen sekä elämänhallinnan tukeminen. Toimintansa toteuttamiseksi yhdistyksessä järjestetään sekä lapsiperheille että työikäisille aikuisille suunnattua toimintaa.

PHT tukee matkaa kohti terveellisempiä elämäntapoja ja hyvää oloa. Onnistumisen iloa ja elämyksiä tarjotaan kohteissa ympäri Suomen. Tärkeintä on ottaa ensimmäinen askel ja hakea mukaan PHT:n toimintaan.

PHT valitsee tiettyjen kriteerien mukaan hyvinvointijaksolle osallistujat, mm. terveys, ylipaino, taloudellinen tilanne jne.

Tulliliitto tukee vuonna 2024 omavastuuosuuden 3 henkilön osalta ("hyvinvointijakso työikäisille aikuisille") on käytetty vuodelle 2024 ja yhdelle perheen osalta ("hyvinvointijakso perheille") vielä käyttämättä. Matkat jokainen maksaa itse. Tuliliiton omavastuuosuus ollessa käytettynä vuodelta 2024, niin tiedotammae siitä tällä sivulla.
Hyvinvointijakso perheille 2024 tuki on haettavissa.

Omavastuuosuuden maksaminen kannattaa tarkistaa, ettei se tule yllätyksenä maksettavaksi. (Silloin kun omavastuuta on jäljellä Tulliliiton kiintiössä, kannattaa hakemuksessa omavastuuosuus kenttään täyttää maksajaksi Tulliliitto, niin maksu tulee liitolle suoraan.)

Työnantaja ei tällä hetkellä anna palkallista virkavapautta näihin lomiin.

Hakemukset laitetaan sähköisesti PHT ry:n nettisivujen kautta www.pht.fi jonne on lisätty linkit hakemuksiin. Muistathan täyttää hkemukseen liittokentän, jotta saamme tiedon että olette hakeneet.

Lomia on tarjolla ympärivuoden.

Mukavia lomahetkiä.