Honkapirtti sijaitsee kauniilla merenranta tontilla Padvantien varrella Bromarvin kylässä, liki Tammisaarea ja on upea lomailupaikka niin perheellisille, kuin perheettömille.

Honkapirttiin kuuluu n 120 m2 hirsihuvila, jossa keittiö, iso oleskelu/ takkahuonehuone, 3 makuuhuonetta ja wc/suihku (majoitus 10 hlö:ä) , sekä tämän lisäksi erillinen saunarakennus n. 40m2, jossa tupakeittiö, makuualkovi, sekä suihku ja sähkösauna (majoitus 6 hlö:lle). Erillinen grillikota ja varastorakennus missä mm. ulko wc. Honkapirtin päärakennuksessa on astianpesukone ja pyykinpesukone (pyykinpesukoneeseen vain nestemäistä pyykinpesuainetta).

Honkapirtillä mahtuu majoittumaan isommallakin joukolla.

Honkapirtti
  honkapirttisaunamokki
grillikota1

Lomailijan tulee huolehtia seuraavista seikoista:
Lomalle tulee ottaa mukaan mm. omat lakanat, pyyhkeet, laudeliinat istuin- ja jalkalauteelle.Sekä tarvittavat talous ja wc-paperit, sekä nestemäinen pyykinepesuaine, halutessa pestä pyykkiä lomaillessa.

Lomapaikan siivous, tiskaus, yleinen siisteys, roskien pois vieminen. Roskat voi viedä vihreisiin jätelavoihin viereiselle kaupungin tontille. Roskasangot olisi syytä huuhdella, ettei niihin jää hajuhaittoja.

Lomailijan tulee kiinnittää energian käyttöön huomiota, lattialämmityksiä ei tule säätää täysille ja saunan kiuasta tulee pitää päällä vain lämmityksen ja kylpemisen ajan. Lomapaikasta poistuessa tulee lämmöt säätää sähköpattereissa peruslämpöön +10 asteeseen ja lattialämmityksen 1:een.

Mikäli huoneisto jää siihen kuntoon että sinne joudutaan erikseen pyytämään siivous lomailijan jäljiltä, on lomailija korvausvelvollinen kaikista aiheutuneista kuluista.

Kalastaminen sallittu vain mato-ongella ilman kalastuslupia. Varsinaiset luvat kalastamiseen jokainen lomailija hankkii itse

Lomapaikassa havaituista puutteista ym. pyydetään ottamaan yhteyttä liiton toimistoon yhteystiedot löytyvät sivuiltamme yhteistiedot kohdasta.
Huoneistoissa ei saa tupakoida.

Lemmikkieläimiä ei saa viedä lomapaikkaan.

Lomapaikkaa ei saa edelleen luovuttaa tai vuokrata kolmannelle osapuolelle.

Varaukset

Honkapirtin lomavaraushakemukset toimitetaan liitolle joko e-mailina: tulliliitto[at]tulliliitto.fi tai postitse liiton toimistoon viimeistään helmikuun loppuun mennessä.
Mökkivarauksen etusijalla on jäsen, joka on vähiten lomaillut Honkapirtissä ja vuokra-aika on koko viikko. Lomailumääristä pidetään kirjaa.
Varaukset sesonkiaikana tulee peruttaa vähintään 4 viikkoa ennen varauksen alkua ja muuna aikana 2 viikkoa ennen varauksen alkua.

Sesonkiajan varauksista peritään varausmaksu, joka on 30 €, sisältyen varaushintaan. Varausmaksua ei palauteta muutoin kuin kuin pätevästä syystä, sairaus, kuolemantapaus tms.

Lomapaikasta lähetetään lasku, joka tulee maksaa siihen merkittyä viitettä käyttäen ja eräpäivään mennessä.

Ohjeet avaimista saatte varauksen yhteydessä.

Lomapaikan hinnat nähtävillä hinnastossa.

Vuokrausajat

Sesonkiaikana (viikoilla 22 - 37) etusijalla ovat aina koko viikon vuokraukset,
Viikko on alk. su klo 16.00- su 15.00 asti.
Sesongin ulkopuolella on myös varausajoista viikkovaraus (alk. su klo 16.00- su 15.00 asti) on aina etusijalla..
Varauksia voi tehdä myös puoliviikko varauksina: Su klo 16.00 alk. - To 15.00 asti tai To klo 16.00 alk. – Su klo 15.00 asti.
Mikäli peruutuksista tai muista syistä johtuen jää vapaita vuorokausia, on vuorokausi varaus klo 16.00 alk. – seuraavaan päivään klo 15.00 asti.

Ajo-ohje Honkapirtille

Hankoon menevältä tieltä käännytään Tammisaaren (sillan) jälkeen Nesteen huoltoaseman kohdalta, oikealle Saloon menevää tietä. Sitä pitkin ajetaan n. 13
kilometriä, jolloin käännytään vasemmalle Tenholaan. Matkaa jatketaan (Tie no 1081) n. 23 km ohi Tenholan Bromarvin kirkon ja hautausmaan, ajetaan noin 7 km Padvaan. Tulliliiton punertava “Honkapirtti” on vasemmalla osoite Padvantie 710A. Tontille ajetaan “uimarannalle” viitoitettua tietä.
Helsinki, Hakaniemi –Bromarv, Padvantie 710, matka 137,8 km ajoaika n. 2 tuntia.

TULLILIITTO TOIVOTTAA MUKAVIA LOMAHETKIÄ HONKAPIRTILLÄ!

Merellistä kauneutta

rantailtamaisema16