alt alt alt alt alt
Klikkaa kuvia isommiksi

Tulliliitto on vuokrannut Tallinnasta huoneiston osoitteessa Kaupmehe 6.

Huoneisto sijaitsee lähellä hotelli Olympiaa. Huoneisto on 1 h + keittiö, kylpyhuone ja sauna yhteensä 45,5 m2. Keittiössä on astianpesukone, liesi/uuni, jääkaappi, mikrouuni ja kahvinkeitin. Olohuoneessa on 2 sohvaa, runkopatja, TV, sohvapöytä ja ruokapöytä. Kylpyhuoneessa on pesukone. Majoitustilaa on 2 aikuiselle + 2 lapselle. (Lisäksi 2 varapatjaa). Huoneistossa käytössä langaton Wifi verkko.

Autoparkki löytyy vastapäätä hotelli Olympiaa tai voit myös pysäköidä auton Liivalaialta (sataman suunnasta ajettaessa) käännyttynä samansuuntaiselle seuraavalle kadulle (oikealle) Ketmanni. Pysäköinti alue sijaitsee vasemmalla puolen, hieman sen jälkeen kun olet ohittanut oikealla puolen olevan edullisen kahvilan Söörikukohvik. Pysäköinti maksetaan lippuautomaattiin ja hinta on 6 €/ vrk 2014.Huoneiston edessä voi pysäköidä parkkikiekolla 15 min (parkkikiekossa oltava minuutit) ilmaiseksi, matkatavaroiden viemiseksi huoneistoon.

Huoneiston varaukset ja avainhuolto

Lomailu tapahtuu viikon mittaisina jaksoin, alkaen sunnuntaista klo 12.00 ja päättyen sunnuntaina klo 12.00. Viikonloppujaksoina alkaen perjantaina klo 12.00 ja päättyen maanantaina klo 12.00 tai perjantaina klo 12.00 ja päättyen sunnuntaina klo 12.00. Yksittäisinä päivävarauksina (viikolla) alkaen klo 12.00 ja päättyen seuraavana päivänä klo 12.00. Varaukset liiton toimistosta puh. 09-7018115 (e-mail: tulliliitto(a)tulliliitto.fi). Ohjeet, avaimet ja majoituslasku lähetetään lomailijalle. Avaimet tulee palauttaa välittömästi lomailun päätyttyä huoneistossa Tulliliitolle. Huoneistoa ei saa edelleen luovuttaa, eikä vuokrata kolmannelle osapuolelle.

Käyttö on ensisijaisesti tarkoitettu liiton jäsenistöön kuuluville, perheenjäsenet mukaan lukien. Seuraavaksi lomailuoikeus on eläkkeellä olevilla entisillä jäsenillä.

• Lomailijan tulee ottaa mukaansa Tallinnan huoneistossa lomaillessaan tarvitsemansa lakanat, tyynyliinat ja pyyhkeet.
  • Lomailija huolehtii huoneiston siivoamisesta! (Siivous, tiskaus, yleinen siisteys, roskien vieminen)
  • Huoneistossa ei saa tupakoida!
  • Huoneistoon ei saa viedä lemmikkieläimiä!
  • Lomavaraus on peruutettava viimeistään 2 viikkoa ennen varausajan alkamista!
  • Lomavarauksen tekijä/jäsenemme tulee myös itse olla Tallinnan huoneistossa lomavarausajalla!

Mikäli huoneisto jää siihen kuntoon, että sinne joudutaan erikseen pyytämään siivous lomailijan jäljiltä, on lomailija korvausvelvollinen kaikista aiheutuneista kuluista.

Huoneistossa havaituista puutteista ym. pyydämme ilmoittamaan liiton toimistoon.

Huoneiston majoitusmaksut

Lomapaikan hinnat nähtävillä hinnastossa. Eläkkeelle siirtyneiltä entisiltä jäseniltä peritään majoitusmaksu kuten maksavilta jäseniltäkin. Maksu on asuntokohtainen ei henkilökohtainen. Ulkopuolisilta maksu peritään kaksinkertaisena!