hymyile olet turvassa

Tulliliitto ry. on tehnyt Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turvan kanssa useita jäsenistöään koskevia vakuutussopimuksia.

Tulliliiton jäsen on vakuutettuna järjestövakuutuksella, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella ja matkustajavakuutuksella.

Matkustajavakuutus on voimassa enintään 45 vuorokautta yhtäjaksoisesti kestävällä Suomesta alkavalla vapaa-ajan matkalla kaikkialla maailmassa. Vakuutettuna on myös vakuutetun vanhemman kanssa matkustavat alle 20 vuotiaat lapset.

Vakuutuksesta korvataan matkan aikana alkaneen äkillisen sairauden tai tapaturman aiheuttamia hoitokuluja, sekä näiden aiheuttamasta matkan peruuntumisesta ja keskeytyksestä aiheutuvia ylimääräisiä kustannuksia.

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa. Vakuutuksesta korvataan vapaa-aikana sattuneista tapaturmista aiheutuneita hoitokuluja vakuutusehtojen mukaisesti, ilman omavastuuta. Vakuutus ei ole voimassa kilpaurheilussa tai sen harjoittelussa eikä vakuutusehdoissa mainituissa urheilulajeissa tai harrastuksissa.

Järjestövakuutuksella jäsen on vakuutettuna kaikissa liiton ja sen jäsenosaston järjestötilaisuuksissa ja -tehtävissä kaikkialla maailmassa. Järjestövakuutus sisältää matkustajavakuutuksen, matkatavaravakuutuksen, matkavastuuvakuutuksen ja matkaoikeusturvavakuutuksen.

Lisätietoja Tulliliiton vakuutuksista saat oheisesta esitteestä, kaikista Turvan konttoreista sekä palvelunumerosta 01019 5110 arkisin klo 8 - 18. Lisätietoja www.turva.fi/tulliliitto.

Turva mukana matkallasi

Liiton jäsenkortti toimii matkustajavakuutuskorttina. Vaihtoehtoisesti saat matkavakuutuskortin puhelimeesi lataamalla ilmaisen TaskuTurva –mobiilisovelluksen. Liiton jäsenet näkevät sovelluksen kautta niin omat henkilökohtaiset vakuutuksensa kuin vakuutukset, jotka liitto on ottanut jäsenilleen.

Lue lisää www.turva.fi/taskuturva.

Turvaa rakkaasi Turvassa-henkivakuutuksella

Henkivakuutus ei varsinaisesti hyödytä sinua vaan heitä, jotka ovat sinulle kaikista rakkaimpia. Turvassa-henkivakuutus on uusi ja erityisesti ammattiliiton jäsenelle edullinen henkivakuutus. Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.

Laske vaikka itse turva.fi/henkivakuutus.

Täyden kympin asiakasedut Turvasta

Turva tarjoaa Tulliliiton jäsenille 10 % jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi henkilö-, kasko-, lemmikki- tai venevakuutus, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta.

Lisäksi Turva tarjoaa ammattiliittojen jäsenille räätälöityjä vakuutustuotteita, kuten kattavan Liittokaskon.

Lisätietoa Turvan eduista ja vakuutustuotteista löydät täältä sekä Turvan esitteestä.