Turun Tullimiesten vapaa-ajanhuoneisto sijaitsee Kuopion Nilsiässä, Tahkovuoren matkailukeskuksessa osoitteessa Kehdonpolku 1D 101 73310 NILSIÄ.

Huoneisto on noin 60 neliön saunallinen kolmio alppitalon ensimmäisessä kerroksessa.  Makuuhuoneissa on makuupaikat neljälle, lisäksi olohuoneessa vuodesohva (140 x 195cm) sekä 2 taittopatjaa.

Asunnon varustelutaso on samaa perustasoa, mitä tämän tyyppisissä vuokrattavissa loma-asunnoissa yleensä on. Keittiö: Liesi/uuni, jääkaappi-pakastin, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin, astianpesukone, sähkövatkain, perusastiasto. Lisäksi: 2x televisio, DVD-soitin, pyykinpesukone, kuivauskaappi, hiustenkuivaaja, sähkögrilli (parvekkeella). Saunassa on sähkökiuas. Asunnossa on koneellinen ilmanvaihto. Suksivarasto suksikaappeineen on talon kellarissa, josta löytyy myös kaksi polkupyörää lomailijoiden käyttöön. Huoneistoon kuuluu myös sähköpistokkeellinen autokatospaikka sekä langaton lähiverkko, joka on vapaasti lomailijoiden käytettävissä.

Jokainen lomailija hoitaa loppusiivouksen itse.

Lemmikkieläinten tuonti huoneistoon on kielletty.

Kesäkaudella huoneisto on vapaasti kaikkien Tulliliiton jäsenosastojen jäsenten vuokrattavissa. Talvisesongin osalta Turun tullimiehet ry:n jäsenet jättävät varaustoiveensa 1.11. mennessä, jonka jälkeen tyhjäksi jääneet viikot ovat muiden jäsenosastojen jäsenten varattavissa.

Vaihtopäivänä varaus alkaa klo 15 ja päättyy klo 14. Lomailija saa asunnon avaimen asunnon lähettyviltä koodilukollisesta avainboxista. Boxin sijainti ja avauskoodi ilmoitetaan varaajalle ennen lomailun alkua.

Lisätiedot ja varaukset Aki Suikkanen 029 55 200 tai aki.suikkanen(at)tulli.fi. Varaustilanteen näet tästä linkistä.