Vuoden 2018 valtion työehtosopimusneuvotteluihin liittyvät artikkelit.

Tulliliiton jäsenpalvelut löytyvät myös Tullin intranetistä. Tulliliitto tulee tiedottamaan palveluja koskevista muutoksista lisäksi tiedotteissaan.

SAK:n jäsenpalvelu-projektin kautta saatavista palveluista on ajantasalla oleva tieto saatavissa osoitteesta www.sak.fi. SAK:n jäsenpalveluprojektin tarjouksiksi on suunnitteilla myös kampanjatuotteita.

Jäsenetujen saamisen ehtona on, että asioitaessa kulloinkin asianomaisen liikeyrityksen kanssa, esitetään Tulliliiton jäsenkortti. Internet-yhteyksissä jäsenetu avautuu sopimuksen mukaan jäsenkorttiin sisältyvällä numerokoodilla, joka ilmoitetaan myöhemmin.

Tulliliitto on hankkinut jäsenistön käyttöön erilaisia lomanviettopaikkoja. Lomapaikkoja on tällä hetkellä Helsingissä, Bromarvin kylässä Tammisaaressa ja Ylläksellä.

Liiton sivuille on nyt tehty uudet varauskalenterit. Kalenterien kautta jäsenet ja eläkeläiset pääsevät tekemään varauksia Ylläkselle, Honkapirtille, Helsingin huoneistoon ja Tallinnan huoneistoon. Varauskalenterit näkyvät vain rekisteröityneille käyttäjille. Varaus tehdään maalaamalla hiirellä kalenteripohjasta toivotut päivät, jonka jälkeen aukeaa ikkuna, johon pääsee täyttämään varaajan tiedot. Varauksia ei pysty tekemään mobiililaitteilla ja varauskalenterit eivät toistaiseksi toimi Internet Explorer ja Microsoft Edge -selaimilla.

Mikäli varauskalenterit eivät näy, avaa varauskalenteri sivun alalaidassa olevasta linkistä. Mikäli varauskalenteri aukeaa uudelle sivulle, se aukeaa myös varsinaisella sivulla päivittämisen jälkeen.

Varaukset käsitellään ja vahvistetaan liiton toimistolla. Vahvistetusta varauksesta tulee lomailijalle automaattisesti sähköposti. Lasku tulee myöhemmin myös sähköpostilla.