Tulliliiton jäsenpalvelut löytyvät myös Tullin intranetistä. Tulliliitto tulee tiedottamaan palveluja koskevista muutoksista lisäksi tiedotteissaan.

SAK:n jäsenpalvelu-projektin kautta saatavista palveluista on ajantasalla oleva tieto saatavissa osoitteesta www.sak.fi. SAK:n jäsenpalveluprojektin tarjouksiksi on suunnitteilla myös kampanjatuotteita.

Jäsenetujen saamisen ehtona on, että asioitaessa kulloinkin asianomaisen liikeyrityksen kanssa, esitetään Tulliliiton jäsenkortti. Internet-yhteyksissä jäsenetu avautuu sopimuksen mukaan jäsenkorttiin sisältyvällä numerokoodilla, joka ilmoitetaan myöhemmin.

Varaustilanne näkyy vain rekisteröityneille käyttäjille (varaustilanne on suuntaa antava)!

Ylläspirtillä on tilaa 2016 kevätsesongissa perumisien vuoksi seuraavasti
Vko 11 huoneisto 3
Vko 16 huoneistot 2
Vko 17 huoneistot 1-5

Ylläspirtin 2016 kevätsesongin hakemukset tulee olla tulliliiton toimistolla 30.11.2015.

Honkapirtin 2016 hakemukset tulee olla 28.2.2016 mennessä lähetettynä tulliliitto(at)tulliliitto.fi

Varauslomakkeen voit täyttää ja tulostaa täältä.

Tallinnan huoneistossa lomailijoiden käytössä 1.6.2015 alkaen langaton nettiliittymä.

Lomapaikkojen hinnasto vuodelle 2016.

Varauksen Ylläspirtille, Honkapirtille tulee tehdä varauslomakkeella, soittaen voi tarkistaa varaustilannetta.

Tallinnan huoneiston varauksen voi tehdä soittamalla tai sähköpostilla tulliliitto(at)tulliliitto.fi. Hakemukseen tulee kirjata ajankohta, nimi, kotiosoite ja puhelinnumero lomailun aikana.

Kaikkien lomapaikkojen peruutukset tulisi tehdä mieluiten kirjallisesti sähköpostilla tulliliitto(at)tulliliitto.fi.

Liiton sivuille on nyt tehty uudet varauskalenterit. Kalenterien kautta jäsenet ja eläkeläiset pääsevät tekemään varauksia Ylläkselle, Honkapirtille, Helsingin huoneistoon ja Tallinnan huoneistoon. Varauskalenterit näkyvät vain rekisteröityneille käyttäjille. Varaus tehdään maalaamalla hiirellä kalenteripohjasta toivotut päivät, jonka jälkeen aukeaa ikkuna, johon pääsee täyttämään varaajan tiedot. Varauksia ei pysty tekemään mobiililaitteilla ja varauskalenterit eivät toistaiseksi toimi Internet Explorer ja Microsoft Edge -selaimilla.

Mikäli varauskalenterit eivät näy, avaa varauskalenteri sivun alalaidassa olevasta linkistä. Mikäli varauskalenteri aukeaa uudelle sivulle, se aukeaa myös varsinaisella sivulla päivittämisen jälkeen.

Varaukset käsitellään ja vahvistetaan liiton toimistolla. Vahvistetusta varauksesta tulee lomailijalle automaattisesti sähköposti. Lasku tulee myöhemmin myös sähköpostilla.