Redin Loiston asunnon avain haetaan Tulliliiton toimistolta osoitteesta Pitkänsillanranta 3b.

Olet saanut varauksesi laskun yhteydessä kaksi koodia, joista toinen on Tulliliiton toimiston ulko-oven pääsykoodi ja toinen liiton toimiston eteisen pääsykoodi. Tulliliiton toimisto sijaitsee talon 9. kerroksessa. Avain ja pysäköintikortti on eteisessä vasemmalla olevan sähkökaapin oikealla sivustalla muovitaskussa. (Voit nähdä ne astuessasi sisään vastapäisellä seinällä olevan peilin kautta)

Huolehdithan että liiton toimiston ovi menee varmasti lukkoon poistuessasi eteisestä.

Avaimen hakemisen jälkeen voitkin suunnistaa kohti Redin Loiston asuntoa, joko omalla autollasi (kts. erillinen pysäköintiohje) tai kävelemällä Hakaniemen metroasemalle ja matkustamalla kaksi asemanväliä itään päin Kalasataman metroasemalle. Metroasemalta on lyhyt kävelymatka asunnolle joko kauppakeskuksen läpi tai ulkokautta.

Kauppakeskuksen aukioloaikana sinulla on mahdollisuus kävellä suoraan keskuksen läpi 3. kerroksen käytävää pitkin sen toiseen päähän, jossa sijaitsee tällä hetkellä XXL-urheiluliike. Liikkeen vierestä pääsee kahden oven kautta suoraan hisseille (avainta pitää näyttää lukulaitteelle hissin ulkopuolella, jotta saat hissin tilattua), joilla pääsee suoraan asunnolle. Toinen vaihtoehto on, että menet liukuportailla alas 1. kerrokseen, jolloin saavut Tokmannin viereen. Mene Tokmannin viereisestä uloskäynnistä ja käänny oikealle. Tässä vaiheessa olet jo aivan asunnon sisäänkäynnin tuntumassa ja näet sisäänkäynnin yläpuolella kyltin 10A. Jos ovi ei ole auki saat sen avatuksi näyttämällä avainta oven oikealla puolella olevaan lukulaitteeseen.

Kävele tämän jälkeen suoraan vastaanottotiskin ohi ja olet hisseillä (tiettyinä aikoina saatat joutua näyttämään avainta hissin lukulaitteelle). Mene hissillä 25. kerrokseen ja olet aivan huoneiston 202 edessä. Asunnon virallinen osoite on Englantilaisaukio 10A asunto 202.