Pääsimme kokoontumaan 8.3.2022 ensi kertaa kahden vuoden tauon jälkeen. Pidettiin pitämättä jääneet sääntömääräiset kokoukset.

Seuraava kokous on 12.4.2022, jolloin pidetään yhdistyksemme toimittaman historiikin julkistamistilaisuus.

10.5.2022 pidetään ylimääräinen kuukausikokous.

Kevätkukat

Tullin Veteraanit valitsivat kokouksessaan 8.3.2022 kuluvan vuoden loppukaudeksi puheenjohtajaksi edelleen Leif Heikkisen ja muiksi hallituksen jäseniksi Stig Hannénin, Seppo Havian, Viljo Huikurin, Markku Viitasen, Eija Vuorisen ja Esa Vuorisen. Varajäseniksi valittiin Matti Lehtonen ja Helena Leskinen.

Hyväksytyn talousarvion mukaisesti päätettiin olla kantamatta jäsenmaksua vuodelta 2022.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 90 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Seppo Havia, varapuheenjohtaja puh. 044 3677301