Hyvät veteraanit. Aiemmin tiedotettu sääntömääräinen kevät / syyskokous joudutaan peruuttamaan huonontuneen koronatilanteen takia. Toivotamme jäsenille hyvää joulun odotusta.

veteraanit joulu 2021

Tullin Veteraanit valitsivat syyskokouksessaan toimikaudeksi 2020 puheenjohtajaksi edelleen Leif Heikkisen ja muiksi hallituksen jäseniksi Stig Hannénin, Seppo Havian, Viljo Huikurin, Markku Viitasen, Eija Vuorisen ja Esa Vuorisen. Varajäseniksi valittiin Matti Lehtonen, Eino Ottavainen ja Helena Leskinen.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 90 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Seppo Havia, varapuheenjohtaja puh. 044 3677301