Kevätkauden ohjelma:

Kokoukset:
Helmikuun 13.2018 klo 13.00, keskustellaan kevätkauden toiminnasta.
Maaliskuun 13.2018 klo 13.00, EKL:n sosiaalipoliittinen asiantuntija Tarja Pajunen vierailee, jonka jälkeen sääntömääräinen kevätkokous.
Huhtikuun 10.2018 klo 12.00 (huom. aika) kansan edustaja Anneli Kiljunen kertoo SOTE:sta.

Tallinnan matka

Matka tehtäisiin 23.-24.4. 2018 Viking Linen aluksella. Lähtö 23.4. klo 10.30 Viking Linen terminaalista, jonne on saavuttava viimeistään klo 10.00. -Saapuminen Tallinnaan klo 13.00. Majoittuminen Viru hotelliin.

24.4. Huoneen luovuttaminen hotellissa klo 12.00. Lähtö Tallinnasta klo 17.00, lähtöterminaaliin on saavuttava viimeistään klo 16.30. Saapuminen Helsinkiin klo 19.30.

Matkan kustannukset: Yöpyminen kahden hengen huoneessa 86 €/huone, aamiainen sisältyy hintaan. Hotellimaksu maksetaan itse. Meno- paluu lippu 23 €, jonka yhdistys maksaa jäsenilleen.

Matkalle voivat osallistua myös yhdistykseen kuulumattomat henkilöt, jotka maksavat kustannukset kokonaan itse. Yhdistys maksaa myös meno-/paluumatkaa varten hytin, jossa voidaan säilyttää matkatavarat.

Edellä mainitut hinnat edellyttävät vähintään 20 matkustajaa.

Matkalle on ilmoittauduttava 13.3.2018 kokouksessa, jolloin matka on myös maksettava. Matkalle on otettava voimassa oleva passi tai virallinen henkilöllisyystodistus. Lisätiedot Helena Leskiseltä puh. 0400 574841. Mikäli et voi osallistua 13.3. kokoukseen ja haluat lähteä matkalle, maksa matkasi tilille FI49 1405 3500 0262 92 13.3. mennessä ja ilmoita Helenalle henkilötietosi.

Jäsenmaksun voi suorittaa ensi huhtikuun loppuun mennessä tilille FI78 5227 0820 0358 85. Viite no on edelleen 12344.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 100 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Seppo Havia, varapuheenjohtaja puh. 044 3677301