Kevätkauden kokoukset:

10.3.2020 Sääntömääräinen vuosikokous

14.4.2020 EKL:n toiminnanjohtajan Timo Kokon vierailu

KUTSU TULLIN VETERAANIT RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄISEEN KEVÄTKOKOUKSEEN

10.3.2020 klo 13.00, joka pidetään Tulliliiton huoneistossa Pitkänsillanranta 3 B Helsinki. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen säännöissä määrätyt asiat.

Kevät matka

Ähtäri Zoo

Olemme aikeissa tehdä retken Ähtärin eläinpuistoon ja Tuurin kyläkauppaan. Sovimme, että matka
tehtäisiin 21.4.2020. Bussin lähtöaika Helsingistä Rautatien torilta A. Kiven patsaan läheltä klo 7.00
ja paluu Helsinkiin noin klo 21.30.

Bussimatkan hintaosuus jäseneltä on 20€ tai alle osallistujien lukumäärästä riippuen. Ei jäsenet eivät ole oikeutettuja yhdistyksemme tukeen, jolloin matkan hinta määräytyy osallistujen kokonaismäärän perusteella. Osallistujat maksavat itse eläinpuiston pääsymaksun 31€ sekä ruokailukulut.

Sitovat ilmoitukset on tehtävä viimeistään 6.3.2020 Leif Heikkiselle puh. 050 558 7064, e-mail Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Osallistujan tulee suorittaa matkan maksu välittömästi lopullisen hintatiedon saatuaan Veteraanien tilille FI78 5227 0820 0358 85 viestiksi ”Tuurin matka”. Esteen sattuessa maksua ei palauteta. Toivomme runsasta osanottoa.

Tullin Veteraanit valitsivat syyskokouksessaan toimikaudeksi 2020 puheenjohtajaksi edelleen Leif Heikkisen ja muiksi hallituksen jäseniksi Stig Hannénin, Seppo Havian, Viljo Huikurin, Markku Viitasen, Eija Vuorisen ja Esa Vuorisen. Varajäseniksi valittiin Matti Lehtonen, Eino Ottavainen ja Helena Leskinen.

Hyväksytyn talousarvion mukaisesti päätettiin jäsenmaksuksi edelleen 15 euroa. Maksun voi suorittaa vuoden alusta maaliskuun lopuun mennessä tilille FI78 5227 0820 0358 85. Viitenro on edelleen 12344.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 90 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Seppo Havia, varapuheenjohtaja puh. 044 3677301