Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

veteraanit joulu

Tulevaa ohjelmaa:
12.12.2017 klo 13.00 pikkujoulu (otathan arpajaislahjan mukaan)

Tullin Veteraanit valitsivat syyskokouksessaan toimikaudeksi 2018 puheenjohtajaksi edelleen Leif Heikkisen ja muiksi hallituksen jäseniksi Stig Hannénin, Seppo Havian, Viljo Huikurin, Markku Viitasen, Eija Vuorisen ja Esa Vuorisen. Varajäseniksi valittiin Matti Lehtonen, Eino Ottavainen ja Helena Leskinen.

Hyväksytyn talousarvion mukaisesti päätettiin jäsenmaksuksi edelleen 15 euroa. Maksun voi suorittaa ensi vuoden alusta huhtikuun lopuun mennessä tilille FI78 5227 0820 0358 85. Viite no on edelleen 12344.

Yhdistyksen säännöt päätettiin muuttaa EKL:n mallisääntöjen mukaisiksi.

Tullin Veteraanit ry on aloittanut toimintansa vuonna 1986 ja merkitty yhdistysrekisteriin 17.6.1987.

Tullin Veteraaneihin kuuluu tällä hetkellä vajaat 100 jäsentä.

Jäseneksi voi liittyä Tullissa työskennellyt ja nyt eläkkeellä oleva henkilö ammattijärjestö- taustasta riippumatta.

Muistakaa ”veteraanit” ehdottaa entisille tullilaisille ja eläkkeelle jääville liittymistä yhdistyksemme jäseneksi.

Kokoonnumme kunkin kalenterikuukauden toisena tiistaina klo 13.00 Tulliliitto ry:n kokoustiloissa osoitteessa Pitkänsillanranta 3 B, Helsinki, lukuun ottamatta touko-elokuun välistä aikaa.

Kuukausikokouksissa käsitellään eläkeläistoimintaan liittyviä asioita ja kuullaan asiantuntijaesitelmiä jäseniä kiinnostavista aiheista. Kokousten lisäksi pyritään järjestämään teatteriretkiä ja vierailuja eri kohteisiin.

Yhdistys on Eläkkeensaajien keskusliiton (EKL) jäsen ja jäsenistö on oikeutettu EKL:n tarjoamiin etuihin.

Toimihenkilöt:
Seppo Havia, varapuheenjohtaja puh. 044 3677301