Kruunuvuorensilta

Kruunuvuorensiltaan liittyvät katutyöt ovat saapuneet Hakaniemeen. Työ aiheuttavat muutoksia liikennejärjestelyissä sekä myös päiväsaikaan melua, joka todennäköisesti kuuluu myös Hakiksen huoneistoon. Ottakaa tämä huomioon lomaillessanne Hakiksessa. Työt valmistuvat viimeistään alkuvuonna 2026. Lisätietoja projektista on saatavissa Facebook- ja verkkosivuilta.

Hakaniemi

rahat

Työnantaja ja Tullin ammattijärjestöt "neuvottelivat" tänään valtion virkaehtosopimuksen mukaisen virastoerän kohdentamisesta. Osapuolet esittivät tavoitteensa neuvottelussa. Juko ry:n (Tullivirkamiesliitto ry. ja Tullin Akavalainen yhdistys ry.) näkemys oli, että virastoerä jaetaan yleiskorotuksena. Asiasta käytiin keskustelua ja todettiin yhteisesti, ettei neuvottelutulokseen ole mahdollista päästä.

Virastoerä käytetään kokonaisuudessaan yleiskorotuksena, jolloin vuoden 2024 yleiskorotus on suuruudeltaan 2,50 prosenttia.

Neuvottelut olivat iso pettymys Tulliliitolle. Lue neuvottelijoiden ajatuksia tuoreimmasta jäsenkirjeestä, joka aukeaa vain rekisteröityneille jäsenille.

Kiitos, kun olet Tulliliiton jäsen vuonna 2023. Jäsenmaksuprosenttisi on nyt 0,9 %.

honkapirtti kesalla

Aliupseeriliitto järjestää liiton Frisbeegolfmestaruuskisan 18.-19.6. Jyväskylän Laajavuoressa.

JHL:n turvallisuusliittojen, Rajaturvallisuusunionin, Tulliliiton ja Vankilavirkailijain liiton jäsenet ovat tervetulleita kisaan. Vierasjoukkueet eivät osallistu Aliupseeriliiton viralliseen mestaruuskilpailuun, mutta voivat heittää kaikissa kisatapahtumissa.

Kisasivuilla on tarkemmat tiedot kilpailun ohjelmasta ja ilmoittautumisesta.

Ilmoittautumisaika päättyy 15.5. Jos koronatilanne vaikuttaa kilpailujen järjestämiseen, ilmoitamme asiasta osallistujille hyvissä ajoin etukäteen.